Sensitiv

Jeg har engang i en sen nattetime lovet mig selv at reagere hurtigere på min mavefornemmelse, “næste gang”. Har mange gange overhørt den, fordi jeg var i en ny situation uden så mange forudsætninger for at vide, hvordan det burde være. Og bagefter fundet ud af at duh! selvfølgelig skulle det ikke være sådan. Selvfølgelig skal din vejleder hjælpe dig. Selvfølgelig skal din mor ikke gøre grin med dig. Selvfølgelig skal babyen ikke græde sådan.

Well, superfans. Nu er det næste gang.

Det føles endnu ikke som det er mig, der er for uerfaren/dum/dårlig, men jeg tænker at det kommer før eller siden.

Ingen er usårlig overfor dårlig ledelse eller for mange opgaver eller en usund kultur, heller ikke mig.

Så nu reagerer jeg.

2 kommentarer til “Sensitiv”

Skriv et svar

Marens Blog

Just another WordPress.com weblog

Superheltemors bekendelser

Just another WordPress.com site

weemoed

Con el sombrero no

Bloggers Delight

Con el sombrero no

Brevkassebloggen - her kan du spørge om alt

... og få et svar! Hvilket gør mig SÅ meget federe end Gud. Fact!

Mit såkaldt lesbiske liv

Con el sombrero no

amarOrama

Con el sombrero no